شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
فرماندار بندرانزلی:
عجب شیر پرس - فرماندار بندرانزلی، با اشاره به گردشگری بودن منطقه، گفت: در مواردی مشاهده شده که بعضی افراد غیر بومی در حوزه ساخت و ساز کارهای عجیب و غریب کردند که باید به صورت جدی جلوی این نابه سامانی ها گرفته شود.
جلوی ساخت وساز عجیب و غریب غیر بومی ها گرفته شودبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، اسماعیل میرغضنفری در آیین معارفه شهردار بندرانزلی،  اظهار کرد: همانطور که اعضای شورای شهر انزلی به شهردار اعتماد کرده و با رای اعتماد خود شهردار را پای کار آوردند؛ امیدواریم در ادامه راه به شهردار منتخب نیز اجازه دهند که تصمیمات خود را براساس نیازهای سازمانی و تکالیف مهم انجام داده و منتظر نتایج باشیم، ولی قطعا در بحث قانون باید نظارت پررنگی بر این عملکرد داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه همه مدیران اگر نیاز به اصلاحاتی در حوزه مدیریت شهری دارند با اقتدار و در مسیر قانون این کار را انجام دهند، تصریح کرد: از شهرداری می‌خواهیم آنچه که صلاح شهر است در چارچوب قانون انجام دهد و تحت هیچ شرایطی به حاشیه نرود، زیرا مردم ما از حاشیه رفتن آزرده شده اند.
فرماندار شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه مدیریت منطقی بر مشکلات حاکم باشد، افزود: با توجه به اینکه در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم سیره آن حضرت را سرلوحه کار خود قرار دهیم که فرمودند «برای اصلاح امور امت جدم قیام کردم».
میرغضنفری با تاکید بر اهتمام شهردار جدید بر طرح های نیمه تمام شهری، عنوان کرد: با توجه به اینکه انزلی شهر گردشگری است، در مواردی مشاهده شده که بعضی افراد غیر بومی در حوزه ساخت و ساز کارهای عجیب و غریب کردند که باید به صورت جدی جلوی این نابه سامانی ها گرفته شود تا نگرانی شهروندان در این زمینه را برطرف کنیم.
موسی زنجانخواه، رئیس شورای شهر بندرانزلی نیز یادآور شد: در شش ماه گذشته شهرداری بندرانزلی با سرپرستی مهدی خلیلی توانست از برخی بحران های مدیریتی عبور کند که جا دارد از تلاش وی قدردانی کنیم.
وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر انزلی به وظیفه قانونی خود عمل کرد، گفت: با فراخوان انجام شده از بین ۹ گزینه در نهایت اکثریت اعضا به بدرالدین بدری رای دادند و شهردار جدید سابقه مدیریت شهری انزلی را در کارنامه خود دارد.
سید بدرالدین بدری به عنوان شهردار بندرانزلی معرفی شد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: